Mitt liv i ord

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

6 dagar kvar, guys!

Av Isabella Gonzalez - 18 april 2012 17:06

Hej allihopa.:)


Idag känner jag att jag börjar bli en aning bättre i halsen. Jag hoppas verkligen jag är helt frisk på Tisdag! Jag åker nämligen till Berlin då, plus att jag börjar på fotboll. :) Det blir en hektisk dag med skola, packa det sista, iväg på fotbollsträningen, hem och duscha sen gå igenom packningen och tjoff mot Berlin!:) Åker på kvällen då jag o klassen ska sova på båten till Tyskland en natt. 

Bara 6 dagar kvar!:)


Snart kommer Markus hem, och då ska vi bege oss ut och handla. Jag har ännu en gång huvudvärk och ser fram emot att få luft. Har inte varit ute alls idag tyvärr.:/

Lyckades fixa så VC skickar hem läkarintyg som jag sedan kan visa skolan, så dom jävlarna inte kan köra upp detta i ansiktet på mig sen.;)


See ya.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Gonzalez - 11 maj 2012 18:19

Nu har jag varit tyst ett tag, och har bestämt mig för att starta en ny blogg! Den kommer handla om Ofrivillig Barnlöshet, Missfall, Bipolär Sjukdom osv!   Besök gärna den istället!!   http://ofriivilligbarnloshet.bloggplatsen.se ...

Av Isabella Gonzalez - 3 maj 2012 23:49

Min klasskompis gick kortfattat på mig och kallade mig saker på lektion idag, och började väl lugnt ställa han mot väggen sen bara sprack det. Jag kan Inte hantera min ilska just nu, och blev så arg när han bara fortsatte. Min lärare ser och hör allt...

Av Isabella Gonzalez - 3 maj 2012 23:37

Igår hade jag & min skola fotbollsturnering mot några andra i lilla hölan Hasslarp! Jag var heltaggad till detta, jag menar. Jag Älskar Fotboll!!:) Åkte dit med dom andra och min lillebror. Precis innan fotbollen började så kom även min söta Markus o...

Av Isabella Gonzalez - 3 maj 2012 23:31

Hej & hå.   Är väl inte den bästa på att uppdatera just nu, men det får det bli ändring på! Senaste nytt angående min Endometrios är tyvärr att Proveran avslutas nu, för att ersättas av en annan hormonbehandling. Bäst som fan att den är bra, fö...

Av Isabella Gonzalez - 30 april 2012 13:17

Hej!:)   Här inne har man varit sjukt seg ja. Har varit iväg till bland annat Berlin med min klass. Hände väldigt mycket där, men den allra bästa upplevelsen var att få träffa ZACK EFRON.:) Svävade på rosa moln. Han var på Postdamer Platz för b...

Presentation


Hej & välkomna! Ni har just hamnat i bloggen om min resa till ett friskt liv. Att må bra trots mina sjukdomar Endometrios & Bipolär Sjukdom, & att gå ner 40 kg. Samt mycket mer än så!:)

Omröstning

Borde abortgränsen i Sverige sänkas?! Fram till vecka 22 får man - med särskilt tillstånd efter v 18 - göra abort i Sverige.
 Ja, absolut!
 Nja, jag vet inte.
 Nej, varför skulle den?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Jag längtar till....

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lämna Gärna Ett Spår. :)


Skapa flashcards